Employer branding – dlaczego warto i jakie ma znaczenie w budowaniu marki? Jak skutecznie zastosować działania employer brandingowe? Jakie są korzyści ze świadomego budowania wizerunku firmy? Jak mierzyć jego efektywność?
Między innymi na te pytania staraliśmy się znaleźć odpowiedź podczas organizowanego 15 września 2023 r. warsztatu „Employer Branding – budowa marki innowacyjnej firmy” dedykowanego dla przedstawicieli zachodniopomorskich instytucji otoczenia.
Spotkanie poprowadził Bernard Wróblewski, specjalista w takich obszarach jak CSR, fundusze europejskie, zarządzanie strategiczne, HR, Employer Branding, kreatywne myślenie czy design thinking. Trener licznych szkoleń i seminariów z zakresu employer brandingu i komunikacji wewnętrznej przeprowadzonych na rzecz JST, organizacji pozarządowych oraz przedsiębiorstw.
Warsztat został realizowany w ramach projektu pn. „Pomorze Zachodnie – gdzie biznes łączy się z nauką” ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020.